החברה נוסדה
בשנת 1949 ע"י משפחת שוינקלשטין. בשנים 1992 - 2004 נוהלה ע"י אבי שוינקלשטין בנם של המייסדים. החברה כללה אז מפעל יצרני עם ציוד ישן, העסיקה כ-16 עובדים, 2 חנויות קטנות והיקף המכירות עמד על כ-2 הזמנות ביום. ב-2005 החברה נרכשה ע"י אופיר ליבר.כיום
הגלגל מסתובב קדימה במרץ רב: החברה מעסיקה למעלה מ-120 עובדים בשכר הולם ויחסי עבודה מדהימים, בבעלותה מפעל מודרני וחדשני, 9 סניפים יפיפיים והיקף מכירות של למעלה מ-100 הזמנות ביום. האיכות עלתה לאין שיעור, המחירים לצרכן ירדו בכ-30% העובדים משתכרים פי 2 בממוצע על אף ששעות העבודה צומצמו (פחות שעות עבודה באיכות גבוה מגבירה יעילות, תפוקה, בריאות, סיפוק, זמן למשפחה ואושר), הספקים מרוצים מהיקפי הרכישות ונהנים מתשלומים בזמן, אווירת העבודה והיחסים מצוינים בין כל הגורמים המעורבים בחברה.איך זה קרה?
שחברה קטנה וותיקה גדלה מיצור ושיווק של -2 הזמנות יומיות ל-100, פי 50 ? ובכן, החברה שמה דגש מיוחד על שיתוף ושקיפות של כל הגורמים המעורבים ועל ניהול יעיל וחכם לאורך כל התהליך: שיווק, רכש, ייצור, ואספקה לבית הלקוח, תוך הבנה שכל שקל שיבוזבז בתהליך יגיע למחיר שהצרכן ישלם שלא לצורך, ולכן חיסכון ע"י תהליך יעיל חכם ואחראי מאפשר מחירים נמוכים ללקוח תוך שיפור האיכות והשירות דבר המגדיל את הביקושים, המכירות והרווח ובסופו של דבר מאפשר תגמול הולם לעובדים, עמידה בהתחייבויות לבנקים, ספקים ומוסדות, יצירת רווח משמעותי המאפשר השקעה ברכישת ציוד מהמתקדמים בעולם המאפשר המשך גידול ביכולות היצור המתורגמים להוזלה נוספת של המחירים וחיסכון משמעותי נוסף ללקוח תוך המשך שיפור המוצר, השירות ורווחי החברה וחוזר חלילה, תהליך זה יוצר יחסי WIN WIN עם כל הגורמים הקשורים לחברה: לקוחות, עובדים, ספקים, נותני שירותים ומוסדות (ואפילו רשות המסים..) וכן, גם תמורה נאה לבעלים שהשקיע וסיכן את כספו, זמנו ומרצו.