טיפים לשדרוג חדרי ילדים


אם בחרתם לשדרג את מראה חדרי הילדים בהשקעה מינימלית- זה בהחלט אפשרי! נתחיל בתקציב ובהשקעה שאתם מוכנים לעשות או צריכים לעשות, החליטו מה השתנה שעכשיו צריך לשנות או לרכוש רהיטים חדשים?

שדרוג קליל ומהיר

לעיתים מספיק אם נשנה את סידור הרהיטים בחדר הילדים כדי לתת לו מראה שונה, רענן  ומגניב. להזיז מיטה למיקום אחר, שולחן לצד השני, להניח את השידה במקום שונה והופ קיבלנו מראה חדש ורענן לחדר. ניתן לרענן את החדר גם ע"י שינוי האביזרים שיש בחדר, להחליף וילון, לשים טפט, להוריד מדף ובמקומו לתלות תמונה יפה, לצבוע קיר אחד בצבע חזק ושונה, מה גם שתהליך הצביעה יכול להיות חוויה יוצאת דופן לילד. השינוי הזה גם יכול להיות דרך טובה להפטר ממוצרים שאינם מתאימים עוד, מחפצי נוי ישנים, ממשחקים שאינם מתאימים לגיל ועוד.  מאד חשוב לדאוג שבחדר הילדים תמיד תהיה תאורה טבעית, שמה שצריך להיות מואר  - יהיה מואר, שהריהוט יהיה איכותי ובעל תו תקן, שמבחינה בריאותית הכיסא יותאם לשולחן הכתיבה ויהיה נוח, שהמזרון יהיה איכותי ועוד.

שדרוג צבעוניות

אם בחרתם ברהיטים בהירים, אתם יכולים להוסיף פריטי צבע מגניבים שיתנו את הייחודיות של החדר. למשל, לשנות את האביזרים שיש בחדר מבלי לגעת ברהיטים ובכך לקבל את השיפור שביקשתם במראה החדש. לדוגמא: ווילונות מיוחדים צבעוניים או עם צורות מעניינות, תמונות מגניבות, מדבקות קיר יפיפיות, כיסא מיוחד, מנורת קיר , שטיח יפה, מצעי מיטה אהובים ועוד.ברהיטים שניתן לשלב בהם צבעוניות שונה, ניתן להחליף לעיתים את צבעוניות החזיתות ולקבל באחת, רהיטי חדש לגמרי.לאחר שבחרנו את האביזרים שיקשטו את החדר, צריך לבחור ולהתאים את הצבע שיתאים לצביעה מחודשת של הקירות, ניתן לשלב צבעוניות שונה בין הקירות או אלמנטים מיוחדים בקיר. שימוש נכון בצבעוניות  - תשלים את מראה החדר, תשדרג את מראהו. מומלץ כמובן, לשתף את הילד בהחלטות על הצבע לפי טעמו וסגנונו.   

חברת רהיטי דורון הינה מהחברות הוותיקות בישראל לעיצוב וריהוט חדרי ילדים, אנחנו מעצבים ריהוט צעיר מעודכן ומגוון, המותאם לצרכי הלקוח, באיכות וגימור מוקפדים עד לפרטים הקטנים ביותר, הכוללים בין השאר זמן אספקה מדויק שמתואם עם הלקוח כבר בעת ההזמנה בחנות- ותתפלאו לשמוע- אנחנו עומדים בו!