סדר וארגון בחדרי ילדים

אז בואו נעשה פה סדר, כמה פעמים נכנסתם לחדר הילדים ונטרפתם למראה הבלגן החוגג בו? ואתם מעירים, ואתם מסדרים, ואתם מנקים והכל חוזר חלילה... ובבת אחת מתבלגן שוב? 
כנראה שאין מנוס וחדרי הילדים תמיד ייראו עמוסים ומבולגנים, הם משמשים ללינה, לאירוח, למשחקים, לקריאה והכנת שיעורי בית  ומקום להתארגנות אישית כגון לבוש והתארגנות , לא תמיד החדר מספיק לכל מה שיש בו ועלול להיווצר עומס וצפיפות.
 
אנחנו ברהיטי דורון ממליצים להשתמש במקומות אחסון מינימליסטיים ולא צבעוניים מדי, לתת לחדר את המרחב הרצוי למשחק ושעשוע – התייעצו לפני קניית הרהיטים ותחשבו טוב לפני סידורם בחדר, משום שסידור נכון של הרהיטים בחדר יצור תחושת סדר ומרחב לשהות בו מבלי שנחוש שהוא מבולגן. אנחנו מאמינים ש"פחות זה יותר" – ככל שהחדר פחות רועש, פחות עמוס ברהיטים ואביזרים וחפצי נוי, ופחות צבעוני וצועק כך הוא יותר נעים לעין, יותר מזמין לשהות בו, לארח בו, לשחק בו.

ניתן למצוא פתרונות האחסון אשר יהיו נגישים ושמישים לילד, גם למשחק וגם לאחסון, כמובן שקיימת עדיפות לאחסון עם סגירה, שבגמר השימוש ניתן לסגור את הדלת או המגירה ולקבל חלל חלק ונקי עבור השימוש הפונקציונלי הבא בחלל. כאשר הפריטים של הילדים נמצאים מחוץ למגירות ומקומות האחסון, רצפת החדר עמוסה בדברים והחדר נראה מבולגן, עיצוב נכון וחכם יסייע בשמירה על מראה מסודר לחדר מבלי שצריך יהיה לעבוד קשה.
 
לשם כך, אנחנו ממליצים לקנות רהיטים בצבעוניות בהירה ושמירה על קווים ישרים ואחידים, ניתן אף לזרוק נקודות צבע שייצרו משחק חמים בחדר בשילוב של צבעי פסטל עדינים אשר גם יספקו את הפונקציונליות הרצויה, וגם ישלימו את ההרגשה הנעימה בחדר אך לא משתלטת.