רהיטים לבית - כללי אצבע לבחירה


רהיטים לבית בכלל ורהיטים לחדרי ילדים בפרט מרכיבים את רמת הפונקציונאליות של להלן מספר כללי אצבע שיסייעו לכם לבחור בקלות רהיטים לחדרי ילדים על כל תכולת הריהוט שלהם. בחירת חדרי ילדים נחוצה בעיקר עבור הורים שנולד להם ילד ראשון או שנמצאים לפני הלידה, משום שלהורים שכבר יש ילדים יש את מלוא הניסיון בתכנון החדר. יחד עם זאת, גם עבורם מאמר זה יהיה אפקטיבי מאד בשל השינוי בנישות העיצוב שוודאי יעניין גם אותם.


בחירת פתרונות אחסון
רהיטים איכותיים לבית מתחילים בחשיבה על רמת האחסון ואופי האחסון. פתרונות אחסון סגורים כמו ארונות ומגירות, חשוב לבחור על פי צרכי הילד: תכולות הצעצועים והבגדים שאתם עתידים לקנות לו. אם תכננתם כבר את סל הביגוד והפנאי העתידי, ישנם ארונות ייעודיים להתקנים הללו, ולמען האמת, בנישות העיצוב החדשות לא צריך אפילו ארון, משום שזה מיועד בעיקר לבגדים. עבור צעצועים מקובל לקנות קפסולות אחסון רצפתיות בצורת קפסולות אליפטיות, בהן ניתן לאחסן צעצועים בבטחה לפרקי זמן ארוכים. זה מתאים במיוחד לחדרים מודרניים עם גוונים לבנים ושקופים, שכן כך נראו קפסולות אחסון אלו. באשר לבחירת המגירות, והארונות, ניתן להשלים שידות מגירות לארונות ילדים קיימים, אם נוכחתם לדעת שאתם זקוקים למקום נוסף, כך שתמיד כדאי להתחיל מארון קטן: אין לכם מה להפסיד. 


בחירת התקני האחסון הפתוחים
במסגרת בחירת הרהיטים לבית, בחירתם של מדפים ובחירתן של כונניות חשובים/ות מאד להמשך הדרך. כדאי יהיה לבחור מדפים וכונניות שיתאימו לספרים ולתכולת המשחקים של הילדים שלכם. אם רוב משחקי הקופסה שיש ברשותכם מאד גדולים, למשל, הצטיידו במדפים בהתאם. ואם רוב הספרים של הילדים עבים (זה בדרך כלל קורה בשל החשש שהם ייחתכו מהכריכה הדקה) אז הצטיידו במדפים עבים, חזקים ובעיקר רחבים.


בחירת המיטות והשולחנות
רצוי לבחור מיטה שיש שידה לידה, על מנת שהילד שלכם יזכה לקרוא את ספריו עם מנורת לילה מוטמעת ליד המיטה. רצוי לבחור שולחן יצירה שיאפשר לילד כמה שיותר מרחב, ורצוי שגם בו יהיו מספר התקני אחסון אפקטיביים כמו מדפים ומגירות שונים. ניתן לשקול קניית שולחן ילדים מתקפל במידה והמקום בחדר מצריך אתכם להצטמצם. מומלץ לדבור בריהוט בעל עיצוב דומה לזה הקיים בחדר המיועד להיות חדר הילדים שלכם.