רהיטים מעץ לחדרי ילדים


התאמת רהיטים מעץ בחדרי ילדים תשרה עבורם אווירה מיוחדת בחדר. בשונה ממה שחושבים, העץ אינו מיועד רק לחדרים בעלי נוסחי עיצוב כפריים או עתיקים, אלא גם בחדרים מודרניים ניתן לרכוש רהיטים דומים כשהם צבועים בצבעים הנכונים. על מנת להצליח במשימת בחירת הרהיטים, הכנו לכם מקבץ עצות שיסייע לכם להשלים את החסר.


אופי הפריטים והאביזרים בחדר
אם אין כלל אביזרים בחדר, בדקו זאת על פי עיצוב הדלת והחלון. אם יש לכם במה להיתלות, שימו לב לשטיחים שישנם בחדר, למיטה שלוף לארון שבתוכו, לפרזול שעל אותו ארון, וכד'. נסו למצוא "חוקיות" ברהיטים ובהתקני האחסון הללו, ועל פיה גבשו רעיון לצבעים קבועים של רהיטי העץ וצורות קבועות. יש שיבחרו ברהיטי עץ בעלי אוריינטציה עגולה ויש שיעדיפו רהיטי עץ עם קווים ישרים פלס. בדרך כלל, קל לזהות את אופיו הצורני של החדר ולבחור נכון ובהתאם לכך.


פרזול בחדר הילדים
מוצרי פרזול בחדר כוללים את ידיות הפתיחה של הארון, של המגירה ושל מכסה השידה ומגירות השולחן. הידיות הללו נראות תמימות למראה אבל הן מכשילות מאד אם בוחרים אותן לא נכון. כלל הברזל מבחינתכם הוא גודל החדר. אם מדובר בחדר קטן מאד, לא בוחרים בשום אופן ידית גדולה לכל ארון, מגירה או שידה. ידית כזו תמקד אליה את תשומת הלב של האורחים ושאר עיצוב החדר ייעלם מזווית העין שלהם. בחדר קטן מטמיעים פרזול קטן ובחדר גדול נין להשתמש בפרזול הגדול בשביל להשלים את החסר בחדר.


עצות לבעלי חדרי ילדים עם מעט מקום אחסון

•    בחרו מדפים בודדים המשלימים את הארון.
•    העדיפו לרכוש סט אחיד של מידוף כוורת למטרה דומה.
•    העבירו את כל הארונות שיש באותו חדר לחדר ארונות וחסכו לילדיכם מקום.
•    במקרה שבחרתם בעצה הקודמת, מקמו את חדר הארונות קרוב ככל האפשר לחדר הילדים.


ברהיטי דורון תמצאו מגוון חדרי ילדים חדשים במחירים מיוחדים, ומגוון רחב של רהיטים מעוצבים לבית ולחדר הילדים.