בחירת ארון אמבטיה באיכות ובעיצוב הטובים ביותר

עיצוב ותכנון ארונות אמבטיה הנו תהליך ארוך, אשר כרוך בהתאמה אישית, מדידות, והרבה "כאב ראש". אנו ברהיטי דורון יודעים בדיוק במה כרוכה מלאכת התאמת הארונות לחדרי אמבטיה, ומציעים לכם ליהנות מקולקציית ארונות אמבטיה מעוצבים במחירים מיוחדים. בקטלוג ארונות אמבטיה של רהיטי דורון תוכלו למצוא מגוון רחב של ארונות לאמבטיה לפי מידה, בשילוב מראות, מגירות, דלתות ועוד. כלל המוצרים במחלקת ארונות אמבט מגיעים גם עם תוספות שונות לפי מידה ומחיר.

ארון אמבטיה מודפס

ארון אמבט מודפס הוא ארון הזזה אשר לרוב מוטמע בקיר, ואם לא ניתן להטמיע בקיר ארון, הוא יונח מלפניו. במקרה כזה, ייבחר ארון עם ממד עומק דק על מנת שלא להכביד על הדייר בגריעה מיותרת של מקום פנוי. הנקודה היא שבשני המקרים, גם כאשר הארון חצוב וגם כאשר הוא מעט בולט, ניתן להטמיע בחלקו הקדמי, כלומר בדלת שלו, תמונה מודפסת. שימו לב, אין הכוונה לתליית תמונה אלא לצביעת הדלת כמו שהיא עם תמונה מוכנה. ניתן גם להטמיע שם גרפיקה ממוחשבת, או להשתמש במראה ענקית ושקופה. ניתן לבחור ארון הזזה-מראה צבעוני ללא צבע שקוף.

ארון אמבטיה + קלפה

ארון קלפה הוא למעשה ארון פתיחה בו הדלת לא נעה באמצעות ציר שלוקח אותה ימינה ושמאלה. במקום זאת, היא נעה באמצעות בוכנה שלוקחת אותה למעלה כשהיא פתוחה, ולמטה כאשר היא סגורה. כאשר הדלת נלקחת למעלה היא עוצרת בזווית של בדיוק 90 מעלות מהקיר על מנת שניתן יהיה להגיע אליה ולסגור אותה שוב. ארונות קלפה, בדומה לארונות הזזה מודפסים, ניתנים לעיצוב חסר תקדים, על בסיס דלת מבריקה, דלת מראה או דלת צבעונית. 

לא רק שמדובר בארונות מעוצבים יותר, בהשוואה לארונות הפתיחה הישנים בחדרי האמבטיה הם גם משתלמים יותר. מדובר על ארונות שתאי האחסון שלהם מאד גדולים, ולכן נדרשים פחות ארונות על מנת לאחסן את אותה כמות תכולה שהייתה לכם בארונות מרובי הדלתות. כלומר, אתם משלמים פחות, משום שפחות ארונות נקנים בפועל, ובתמורה מקבלים את אותו נפח. הדבר עובד בצורה הזו גם בארונות קלפה וגם בארונות הזזה מודפסים. מומלץ להתייעץ עם מעצבי הפנים שלנו לפני שתבצעו בחירה של ארונות אמבטיה חדשים.