​ארונות הזזה - עיצוב גדול במחיר משתלם


כאשר אתם מעוניינים לעבות את החדר שלכם עם ארונות, אל תחשבו על ריבוי דלתות, תחשבו מודרניזם. המודרניזם אומר דבר פשוט מאד: השתמשו במעט דלתות והרבה נפח. כזה הוא בדיוק ארון ההזזה. ארונות הזזה מכילים 2 דלתות לכל היותר, במקרי קיצון – 3 דלתות. עם צמד או שלישיית הדלתות הללו אתם יכוחים לחולל לחדר שלכם עולם ומלואו. 

ניתן לחצוב בחדר? אינכם צריכים לחשוש מגריעת נפח
אם ניתן לחצוב בקיר החדר, המשמעות היא כי ניתן להטמיע בו ארונות הזזה ללא ממד עומק, משום שהוא חבוי בתוך הקיר, עם דלת חשופה. כאשר אתם מזיזים את הדלת בשביל להכניס בגדים אתם נכנסים לתוך הקיר למעשה, ובכך חוסכים לעצמכם המון מקום שהיה נגרע אילולא היה ניתן לחצוב באותו קיר.

לא ניתן לחצוב בקיר? יש עדיין מה לעשות
אם לא ניתן לחצוב בקיר של החדר שלכם, ניתן להביא ארון הזזה עם ממד עומק צר מאד, לא יותר מ- 15 ס"מ, וממדי אורך ורוחב ענקיים שיכסו את כל הקיר. בדרך זו כמות המקום שנגרעת מכם זוטרה ואתם עדיין נהנים מארון רחב יריעה המנצל את מקסימום השטח של הקיר לאחסון בגדים. בדרך זו, אתם יכולים לחוש כמעט כמו לקוחות של ארון חציבה.

מחירי ארונות הזזה
בהשוואה לארונות פתיחה, מדובר על מחירים מאד ידידותיים. מדוע? משום שארונות הזזה מכילים פחות מפתחים מארונות פתיחה, ולכן ארון אחד מסדר לכם מה שלבעלים של ארון פתיחה מסדרים 3 או 4 ארונות. הנפח מאד גדול, ואם לא – אז ממד האורך או הרוחב משלימים זאת, וכך עם ארון בודד אתם יכולים לדאוג למקסימום נפח אחסון. התקופה בה משכפלים את קניית הארון בשביל לדאוג למקום אחסון תמה, וכיום ניתן לקנות ארון אחד בלבד ולהרוויח את אותו נפח אחסון בדיוק.

אופן פתיחת וסגירת הארון
ארון הזזה יכול להיסגר עם מגנט או עם נצרה. ארונות מגנט הם הקלים והכי פחות מאמצים לפתיחה ולסגירה. ארונות נצרה מעט יותר "שומרים" על עצמם אך עדיין ניתנים לתפעול קל יחסית כאשר מבקשים לפתוח או לסגור את הדלת ולנצור אותה.

מחלקת ארונות הזזה של רהיטי דורון לרשותכם - מגוון של ארונות הזזה במחירים משתלמים!