מיטות נוער מעוצבות

מאז ומתמיד היוו מיטות נוער מעוצבות כלים מרכזיים להנעמת השהות בחדר, להעצמת העצמאות של הנער אשר גר בו, ומעל לכל לעיצוב החדר. למיטה, בשונה ממה שחושבים, אין רק השפעה על התנאים בחדר אלא גם על העיצוב שלו. אם זוהה המזרון שיספק נוחות לבן שלכם, ניתן לשלבו על המון דגמים של מיטה, שחלקם יתאים יותר וחלקם יתאים פחות לעיצוב הקיים בחדר. על מנת לגבש לעצמכם מבנה עבור מיטות נוער מעוצבות מומלץ לעקוב אחר מקבץ הטיפים שלנו.

התחקו אחר הגוונים השולטים בחדר
מובן כי חדר המבוסס על צבעים כמו דובדבן, עץ, ושחור אינו כמו חדר מודרני המבוסס על צבעים כמו צהוב ולבן. אלו חדרים שונים בתכלית המחייבים סוגים שונים של מיטות. הדפנות של המיטות קובעים את הצבעים שלהן. בדרך כלל, בחנויות ניתן לספק את אותם דגמי מיטה בצבעים שונים. הצבעים של דופן המיטה והצבעים של כריות הנוחות שלה בדרך כלל זהים, אם כי הם עשויים להיות לעתים מנוגדים על מנת לייצר עיצוב יש מאין. למשל מאד מקובל ראות כיום מיטת שח מט על פרזול שחור וכריות לבנות.

התחקו אחר הצורות הדומיננטיות בחדר
אם נוכחתם לראות כי השטיחים, החלונות, הפרופילים של החלונות, פרזול הדלת,וכד' – מבוססים בעיקרם על צורות עגולות, אתם תצטרכו דגם מיטה שונה מזה שיש בחדר המרובע. אל חשש, לא מדובר במיטה שתשנה אצ צביון הנוחות שלה, משום שמה שקובע נוחות הוא אך ורק המזרון. על אף כי שינוי צורה למיטה מתיישב לא פעם עם שינוי זוויות הנוחות שלה, אין זה כך. המזרון יחוש לכם זהה בין אם המיטה מרובעת, אליפטית או עגולה. הצורה היא נושא עיצובי נטו, ללא קשר לאלמנט הנוחות, שיישאר זהה כל עוד המזרון זהה.

התחקו אחר מבנה החדר
ישנם חדרים בהם הממד המקסימלי גדול וישנם חדרים בהם הוא קטן. מה שבטוח, על פיו תצטרכו לבחור את בסיס המיטה והמזרון, שכן אחרת תגיעו למצב שלא יהיה לכם מקום בחדר. כמו כן, חשוב לחלק את החדר לחלקים ולמדוד על מנת ליצור מראש מצב ליצירת שטחים פנויים בחדר, במקום שכל נפחו ייתפס על ידי מיטת הנוער.