מיטות נוער נפתחות במגוון דגמים

מיטות הנוער הנפתחות שלנו מציעות שפע של דרכים לעצב את חדרי הילדים והנוער שלכם. העיצובים כולם מקוריים ומרתקים ויקחו הן את חדרי הילדים והן את חדרי הנוער הביתיים שלכם אל עבר מחוזות עיצוביים נדירים. מיטות אלה גם מגיעות עם מזרונים אורטופדיים נוחים, וגם מכילות בסיסים מעוצבים אשר יוסיפו חן רב לכל חדר בו הם יוצבו.

מיטת פרינסס בסגנון נפתח
במקור היא מיטת נוער עם מזרון ללא פתיחה. העלות שלה עם החלק הנפתח היא 1,150 ש"ח, מתוכם 750 ש"ח על המזרון הנוסף. גובה המזרון המקורי של המיטה: 10 ס"מ, עשוי ספוג כחול. החלק הנוסף, עם המזרון התחתון כולל גם 2 מגירות לאחסון מצעים, אותן ניתן לפתוח ללא קפי וללא הרמת המזרון העליון.

מיטת ילדים עדי בסגנון נפתח
עדי היא מיטת ילדים פר אקסלנס המגיעה עם קרש בטיחות למניעת נפילות. המיטה עולה 1,650 ש"ח כולל המנגנון הנפתח. המזרון המקורי של המיטה הוא מזרון ספוג בגודל 190 / 80 ס"מ. ניתן, בתוספת תשלום, להמיר למזרון לטקס אורטופדי באותן מידות. המיטה עשויה עץ מתועש בציפוי מלמין. היא מיוצרת באירופה ומצופה בחומר Anti Scratch למניעת שריטות וחבטות. ניתן להזמין בצבע לבן שלג או שמנת. עם המיטה מגיע חלק תחתון הכולל מזרון נוסף בגודל 186 / 74 ס"מ, גם הוא ספוג כחול. בנוסף, יש בו 2 מגירות מצעים נשלפות.

עצות לעיצוב המיטה
מומלץ שלא "להתפרע" עם צבעי בסיס המיטה, אלא להזמין אותם בכפוף למה שנעשה בתפאורת החדר כיום. המיטה היא רכיב הריהוט המרכזי בחדר, ולכן שינוי הצבע שלה ביחס אליו עלול לפגוע באיך שהוא נראה. באשר לצורת הבסיס, קבעו אותה בהתאם לתצוגה של החדר. אם רכיבי הפרזול, משקופי הדלת וצדודיות החלון ברובם אליפטיים או עגולים, סביר שהחדר ירגיש לכם עגול, ואז מיטה עם סממנים עגולים ומרחפים תהיה מתאימה. לעומת זאת, אם החדר משדר את הצורה המרובעת/מלבנית, תזדקקו למיטה בעלת מאפיינים גיאומטריים דומים.
רהיטי דורון – הבית שלכם למיטות ילדים ונוער נפתחות

הקליקו לקטלוג מיטות נוער ותוכלו למצוא מגוון מיטות נפתחות המתאימות לילדים ולנוער. ניתן למצוא מיטות בטיחות לצד מיטות לילדים גדולים. את המיטות ניתן לעתים להזמין בצבעים שונים ממה שמופיע בקטלוג בהתאם למפורט בדפי ההסבר.