ריהוט איכותי במחיר נגיש - איך עושים את זה?

ריהוט איכותי במחיר נגיש - איך עושים את זה? 

רהיט טוב הוא חבר לחיים ואנחנו לא סתם אומרים את זה. המיטה, הארון, המטבח יכולים ללוות אותנו ולהיות חלק מחיינו למשך שנים רבות - חלק מהחוויה הזאת שקוראים לה בית חם ואוהב. 

רהיט איכותי נמדד במראהו החיצוני, בעיצוב, צבעוניות ובגימורים אבל לא רק- רהיט שנרכש לבית אנו מצפים שישמש את הלקוח לשנים רבות ביעילות ובבטחון. ברהיטי דורון הוכחנו שאפשר לעשות כל זה וגם להיות הגונים ושקופים ולתמחר כל רהיט בזהירות הנדרשת וכך להציע ללקוח עסקה מאוד משתלמת. 


 

איך זה אפשרי? 


רכש מוקפד ויעיל- 

רכישת חומרי גלם מהחברות המובילות בכל תחום, הקפדה על כמויות רכש גדולות  ומדוייקות.  בחירת חומרי הגלם המתאימים ביותר, לכל מוצר, ועבודה ישירות מול היצרן. כל זה עוזר לנו לשמור על עלויות חומרי גלם נמוכות ומאפשר לנו להציע את המחיר הטוב ביותר לרהיט לצרכן.

שיטת ייצור מיוחדת- 

המפעל של רהיטי דורון מצוייד בציוד המתקדם ביותר בעולם, עם ציוד המיועד לייצור בכמויות גדולות ובשיטות ייצור יעילות מאפשר חיסכון משמעותי בזמן הייצור לכל רהיט, הורדת פגיעות בתהליך והורדת טעויות בתהליך. מה שמאפשר שוב יעילות וחיסכון שמאפשר לנו לחלוק עם הצרכן.

קיימות כדרך חיים- תפיסה ירוקה

רהיטי דורון  מייצרת מאנרגיית השמש את כל החשמל שהיא צורכת בעצמה ואף מוכרת את עודפים לחברת החשמל. בנוסף, רהיטי דורון מקפידה על אריזות בר קיימה בזמן ההובלה ברכב המרכיב ,וללא אריזות המייצרות פסולת  .החלקים ניבדקים על ידי המוביל בעת העמסה לרכב ורק אחרי שאושרו על ידו יוצאים לבית הלקוח. בכך העולם חוסך 4 משאיות זבל ביום והלקוחות חוסכים עלויות אריזה מיותרות.

יעילות לוגיסטית:

רהיטי דורון מפעילה מערך מתקדם טכנולוגית לשיבוץ הזמנות , כל הזמנה שמתבצעת בסניפים או באתר מקבלת יום אספקה מדוייק! ליום זה אנו נערכים והלקוח נערך מראש. שיטת השיבוץ מאפשרת לתיאום קו האספקה בצורה יעילה ומינ' נסיעה ובזבוז משאבים בנסיעות לא יעילות. כך כם חברת ההובלה מבזבזת פחות דלק וגם היקום חוסך זיהום אוויר אפשרי מנסיעות פחות יעילות.

 

כל הרהיטים שלנו - מארונות ההזזה, ארונות המטבח, מיטות הנוער ועוד - מטרתם  להעניק ללקוח סביבת חיים משמחת, נעימה ותומכת. כדי שהחום והאהבה ילוו אתכם לשנים רבות, אנו מקפידים ללא פשרות על האיכות ועל המחיר הנגיש - למקסימום הנאה ותועלת. 



יש לכם שאלות? המומחים של רהיטי דורון כאן לרשותכם!