איך לבחור ארונות אמבטיה שישדרגו את החוויה בחדר השירות?

ארונות אמבטיה איכותיים מביאים לחדר השירות את החוויה המרגשת לה כל אחד ואחת זקוקים כשהם שוהים בו. בכך, המקום מקבל את המשמעות האמתית של הביטוי חדר אמבטיה, ולא עוד חדר מלתחות רנדומלי. ממה מורכבים ארונות אמבטיה כיום, וכיצד היינו ממליצים לכם לבחור אותם? להלן מקבץ טיפים למתלבט שנמצא לפני שדרוג ארון החדר.

בחירת סיפון תחתון – החשובה והמשמעותית בארון האמבטיה

הסיפון התחתון הוא החלק התחתון של ארון האמבטיה. מיקומו בין הרצפה לשיש הכיור. זהו חלק חשוב משום שלא רק שזה הבסיס לכל ארון אמבטיה, גם כאשר מדובר על ארונות גדולים, מיקום זה מכיל את הכי הרבה תאים והכי הרבה דלתות. לכן, הוא צפוי לבלוט ולהטביע את חותמו על חדר האמבטיה, מה שאומר שחשוב מאד להיות מרוכזים ומפוקסים לפני שבוחרים את הרכיב הזה. ההמלצה שלנו היא לא להמר, אלא פשוט להיעזר בהדמיות מחשב של חנויות ריהוט ביתי, להשוות לתכולת הריהוט הקיימת בחדר, ולמצוא את הסיפונים התחתונים שהכי מתאימים. טיפ מנצח: בחרו דלתות דקות וידיות-דלת קטנות אם החדר קטן, ולהיפך. כך תשמרו על מיקוד טוב ברמת כלל החדר.

בחירת מראה לחדר – חלק אינטגרלי מהארון, כך תעשו את זה נכון

כשאתם בוחרים מראה עבור ארון אמבטיה וממקמים אותה מעל הכיור והסיפון התחתון, אתם למעשה מבצעים פעולה חכמה, משום שאז יש לכם אפשרות להתגנדר מעל הכיור ולבדוק את עצמכם במראה. ההמלצה שלנו היא לבחור את המראה בהשוואה לעיצוב החדר, בהתבסס על הדמיית מחשב. על אף שהרכיב נראה פשוט למראה, פלטה שקופה, הוא מעוצב בשלל טכניקות, ולא כדאי להקל ראש בבחירתו.

בחירת סיפון עליון – רק במקרי הצורך

אם הסיפון התחתון של הארון מספק אתכם, אין צורך לבחור סיפון עליון, אף על פי שלא מעט משפחות מבצעות את הבחירה. המיקום שלו, בגובה המראה, על הקיר משמאל או מימין לה. בדרך כלל, כשאנשים שמתככנים ארונות אמבטיה בוחרים סיפון עליון זה קורה כאשר ישנה אסופה רחבת היקף של מוצרי אמבטיה לאחסן, והחלוקה היא בין המחסן למוצרים לשימוש בטווח הקצר. מוצרי האחסון מאוחסנים בסיפון התחתון, והמוצרים לשימוש בפרק הזמן העכשווי מאוחסנים בסיפון העליון. אף על פי כן, לא מעט משפחות מסתדרות היטב עם ארונות אמבטיה בהם ישנה רק מראה וישנו רק סיפון תחתון: לשיקולכם.