ארונות אמבטיה מעוצבים בהתאמה אישית – כך תבחרו אותם נכון

ארונות אמבטיה דקורטיביים יוצרים בלבו שלה המתקלח שלווה וסיפוק אמתיים. ארונות אלו הם הליבה של חדר זה, ועל כן עיצובם חיוני להצלחת עיצוב החדר. כשאתם בוחרים ארונות אמבטיה, יש לכם מגוון רחב של דקורציות למימוש על פי מידת ההתאמה לכם ולפנורמה של פנים החדר.

כשעיצוב פוגש עוצמה – חדר האמבטיה שלכם נראה מפנק מתמיד

בחנויות רהיטים חדשים מייבוא או ייצור, ניתן להטמיע ארונות אמבטיה שהם יותר מעוד התקן אחסון. הארונות כוללים מראה, ומגיעים עם תאים תחתונים, או תחתונים ועליונים לבחירתכם. העיצוב של הארונות הללו מתבסס על צבע וצורה ייחודיים. ישנן 2 דרכים מומלצות לקבוע מה מתאים לחדר שלכם: הראשונה היא להניח שאתם מכירים את העיצוב שלו, ולחפש ארונות אמבטיה בעלי זהות דומה (חומים, כפריים, מודרניים, קטנים וכד'). האפשרות השניה והמועדפת יותר היא להניח שאינכם יודעים מה מתאים, אבל הדמיית המחשב של חנות הרהיטים תדע אף תדע. בגישה זו אתם יושבים עם המחשב, מוציאים פלטי הדפסה או משווים עם מחשב נייד או סמארטפון את מראה הארון למראהו של החדר, על למציאת נוסחת ההתאמה המתאימה ביותר. גישה זו היא היעילה ביותר להתאמת ארון חדש לחדר, קל וחומר כשמדובר על ארונות אמבטיה.

ארונות אמבטיה מותאמים אישית לצרכן משנים לחלוטין את האווירה בחדר

אם אתם מכירים היטב את היקף התכולה שלכם, ודאי תמצאו ארון אמבטיה מתאים. ההמלצה שלנו היא לא למהר לבחור התקן קטן מדי או גדול מדי, אלא כזה שמתאים לצרכי התכולה שלכם. ישנם ארונות קטנים עם סיפון תחתון בלבד, וישנם ארונות גדולים שמכילים גם סיפון עליון: תאים שנמצאים בגובה המראה על הקיר. בהתאם להיקף התכולה שלכם, אנו ממליצים לבחור בארון שעונה על צרכי האחסון שלה. בדרך זו, ארונות אמבטיה לא רק יהיו מעוצבים באופן חסר תקדים, הם יתאימו למה שאתם צריכים, והחדר יהפוך למפנק במלוא מובן המילה, משום שיהיה לכם המון מקום אחסון, שיוביל לרווחה וחוסר צפיפות כשאתם מתנהלים בחדר, במקלחון, באמבטיה ובעוד מקומות ברחביו.
ארונות אמבטיה איכותיים משדרגים את עיצוב החדר, ותורמים תרומה מכרעת להתנהלות עם תכולות אחסון נדרשות!