מיטות נוער חדשות ומפנקות לחדרי ילדים ובוגרים

מעוניינים להיכנס לחדרי הילדים שלכם ולהיות נרגשים לנוכח עיצוב חדש ומשודרג? רוצים שהילד שלכם לא ירצה לצאת מהחדר? כאן תוכלו ללמוד כיצד לבחור מיטות נוער בהתאמה אישית לחדרי הילדים והבוגרים שלכם. מיטות נוער כיום הן רהיטים מעוצבים שנראים בדיוק כמו שלכם – ההורים. תנו לילדים שלכם הרגשה אמתית של בגרות וסיפוק, וציידו אותם במיטות נוער מכובדות ומפנקות.

העיצוב מתחיל בתצורת המיטה


כשאנחנו נזכרים בימים בהם היינו ילדים, חקוקה במחשבותינו היטב המיטה הצרה המלבנית, שעבור חלקנו הייתה עם 2 מזרנים. המיטות הללו ניתנות להטמעה בחדרים גם כיום, אבל עם סט שדרוגים שלא היה לנו: ניתן לשלוף את המזרון השני בגרירה פשוטה החוצה, ללא צורך בסחיבה. בנוסף, ניתן לצרף להזמנה גם מגירות מצעים וגם מזרן שני ולא לבחור בין השניים. כמובן שרצוי להוסיף גם מגן מיטה מעוצב. אבל אם אתם רוצים לתת לילד שלכם הרגשה של גדול, יש המון אפשרויות לעשות זאת. אתם יכולים לבחור לו מיטה מרחפת, עם כן-מזרון שמפוסל כמו היה באוויר. המיטה המרחפת היא עם כן-מזרון ¾ ועל כן מדמה מיטה זוגית. ניתן לבחור במיטה כזו גם בגרסה רגילה, ללא אלמנט המזרון המרחף.

בחירת סט כיסויי מיטה משודרגים

כיסוי מיטות נוער הוא הבד שמניחים מעל המצעים כשלא משתמשים בה. בד זה הוא חלק אינטגרלי מעיצוב החדר שלכם, ולכן באמצעות הדמיית מחשב פשוטה ניתן למצוא בקלות מה שמתאים לכם. בשורה התחתונה, מומלץ מאד לבחור כיסוי לכל מי שרוצה חדר יותר חם ויותר מזמין מבחינה עיצובית.

ווידוא שהחנות איכותית ובעלת מוצרים בטוחים ויציבים

אל תשכחו שאתם קונים מיטת נוער, ולא כסא "כתר" שספק אם תשתמשו בו בטווח הארוך. בשל כך, לפני שמתחייבים, חשוב מאד לוודא שאתם נמצאים בכתובת הנכונה. הדבר הראשון שהיינו ממליצים לכם לוודא הוא שמדובר בייבוא רשמי או בייצור של מפעל החנות. כך, החנות היא שערבה ישירות למוצר ותוכל לפתור לכם בעיות במידה ותתגלינה. בנוסף, רצוי לבדוק מהם מסמכי הרכישה שאתם צפויים לקבל מהחנות אם תשלמו, ובראשם תעודת אחריות ל- 3 שנים. בדרך זו, יש לכם מרווח זמן עצום לקבלת תמיכה מחברת המיטות. למען הסדר הטוב, חשוב מאד לשמור במקום בטוח את חשבונית הקנייה למימוש תמיכה זו.